Gaye8001 elbette saygı duymak gerekir ben kendi düşüncemi söyledim bana göre saçmalık. Benim annem mesela ailemizdeki kuzenler falan bütün kız çocuklarının küpelerini kendi alıp kendi deldirmeye götürdü:) annecimle tek anlaşamadığım konu budur bu hayatta:) şimdi nasıl hayal kırıklığı içinde hayattaki en değerli şey olan ilk torunu en büyük hevesini kursağındq bırakıyorum:)