Arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük. Şu iki gündür fark ediyorum böyle gözlerini yukarlara dikip bakıyor, gülümsüyor. Hani öyle çok uzun süreli değil ama yapıyor bunu. Bi de uykuya dalacakken gözlerinin karasını götürüp akını getiriyor. Acaba bir sıkıntı mı var?