ikos58 Sevo kendim ilk kez yaptım dün lor ve labne. Lor cok guzel oldu bugun verdım yedı ama labneyı basaramadım galıba sıvı oldu 😂 yapanlar paylaşırsa sevinirim
DeryaEla Paketlenmis marka bişey olmazki herşeyi daha yeni tadiyorlar mümkünse ev yapımı lor peynir verin.ya günlük şişe sütü limon veya sirkeyle kestirin lor yapın yada evde yoğurt yapıyorsanız bi ufak tencereye yogurdunuzu koyun kaynamaya başlayınca bi çay kaşığı tereyag atın kesik kesik lor oluyor bi tülbentle suzdurun.suyunuda buzluga koyun corbalarina katarsıniz veya kahvaltısına.ben bazen evde peynir bitince kahvaltıda beş dakikada ev yogurdumu kaynatıp suzduruyorum taze taze veriyorum