Deletedmom299 Sızı çok iyi anlıyorum başıma gelmişti mastit olmuşsunuz sanırım ben onu 1 ay çektim. Sağmakla geçmiyordu çocuğum da o göğsümü emmek istemiyordu emzirmeyince daha da kötü oldu ağrısından oturup ağlıyordum. Masaj yapıyordum olmuyordu doktora gitmiştim antibiyotuk verdi faydası olmadi. Sonrasında buzlu soğuk bir şeyi havluya sardım oraya tuttum göğsüm ün kenarı o mastit olan yer buzdan dolayı yandı bildiğiniz yanık oldu ertesi gün iş yaparken baktım ki o yanık yerden süt akıyor tıkanıklık öylece açıldı çok şükür bir daha olmadım ama çok çekmiştim hâlâ yanığın izi duruyor 😔😔