Cinarrr İki aylık bebeğim iki hafta yoğun bakımda kaldı bundan sebep aynı yatakta yatıyoruz olabildiğince sarılıp yakın olma istegim var aynı yatakta yatmanın fayda ve zararları hakkında bilginizi öğrenmek istiyorum
morsevenfilolog Cinarrr 5 aylıktan bu yana beraber uyuyoruz. Şu an 8 ay 28 günlük. Bağlanma açısından bence güzel. Beraber uyanmak güzel. Ama dinlenmiş uyanamıyorum. Tek sıkıntım o.
Asyaaihsnser Cinarrr canım benim çok geçmiş olsun ne güzel birlikte uyumanız dikkat ettikten sonra Allah’ın izni ile bişey olmaz senin sıcaklığında daha güzel uyur ama doktorlar ilk altı ay aynı oda ayrı yatak diyor eğer dikkatli isen uykun ağır değilse birlikte uyu 💐🌷
Esraarass Cinarrr allah korusun ezme ihtimali dışında bence bir sakınca yok pedagog Adem güneş 2 yaşına kadar anne yanında anne kokusuyla uyumayı öneriyor. 11 aylık oğlum son zamanlarda bende yanında yatırıyorum çok hoşuma gidiyor 🌞
Kubraegit1 Cinarrr Güvenli bağlanma oluşturur ama ilerisi için belki sıkıntı doğurabilir.Kızım hep beşiğindeydi şu sıralar keyfi alıyorum yanıma onun beni uyandırması güzel oluyor bu zamanlar bidaha gelmez 🥳
Elfida-10 Cinarrr bende uyku eğitimi alıyorum şuan için iyi hoş güzel ama ilerisi için zor olur yol yakınken dönün benimde 3 aylık sezaryen yaralarım iyileştikten sonra hep yanmda yatırdım ama keşke beşik olayına alıştırsaydım ileride alışacak ve sürekli sizinle uyumak sizin kokunuzu almak isteyecek tabi ne zamana kadar yanında yatırabilirsin ki
CanselCoban Cinarrr yani cok okudum bende anne yanında yatmasın vs bebekler diye anlam veremedim hiç bence cok guzel birsey annenin wbladıyşa uyuması ha alısır falan diye diyorlar sanırım birde uykubhalınde olabilecek kazalar dan ötürü öyle diyorlar diye düşünüyorum ama 3 aydan sonra bebekler alısır mış bireylere o yüzden rahat ol yat derim ben bende cok isterdim yatmak ama elim hep bende yatmak istiyor birde yanımıza yatırmaya için vermiyor uyku hali bişi falan olur diye o yüzden alamıyorum sen benim yerimede tadını cıkar bence cok ıyı yapıyorsun bu zor zamanda bebegının yanında olman cok ıyı bence bu arada cok cok gecmiş olsun rabbim saglık sıhhat versin insallah 😊
Minnos_31 2 yasina kadar anne yaninda yatmasi oneriliyor zaten guvenli baglanma icin kac sene beraber yatacaksjniz ki doya doya keyfini cikarin 10 aylik olduk kizimla uyuyorum cogu zaman buyudukce sarilip yatmasi daha buyuk mutluluk sabahlari severek uyandirmasi keyfini cikarin
Hulya_goktug Minnos_31 yaa aynıymış kuzular benim kafadansin sevdim seni ❤ yarın bir gün büyüyecekler istesekte biizmle yatmicaklar
Hulya_goktug Cinarrr doğdu dogali yanimda şuan bile yanimda uyuyor mis kokulum çok kusan bir bebekti şuan 10 aylık hala aynii❤ sarılıp uyuyoruz
Minnos_31 Hulya_goktug masallah allah bagislasin 🥰❤ bende sizi sevdim tesekkur ederim kucucuk kuzular nasil birakilir da baska yerde yatilir sarilip yatalim misler gibi 🥰🙏
Seyma1912 Cinarrr Olumlu yanı ; çok huzurlu bir uyku. Hem sizin hem bebeğiniz açısından her uykunuz bölündüğünde gözünüzün önünde bir saheser uyuyor oluyor ve bu aşırı huzur veriyor insana Olumsuz yanı; alışıp sürekli sizinle yatmak isteyecekmiş (kaç yaşına kadar yanımızda yatmak isteyebilir ki ? Ayy keşke şöyle 20 yaşına kadar yatsa 😍) bunun dışında olumsuz başka birşey yok bence
beseranne Cinarrr anne yanıyla ya da babynestlerle yatırın tabii, size çok ihtiyacı var minişin ama eşinizle aranızda yatırıyorsanız tehlikeli. Doktorumuz bu konuda uyarmıştı bizi, boğulabilir ezilebilir hareketlenince düşebilir Allah korusun.
Yuliya1219 Cinarrr oglum 17 aylik erken dogum 3 hafta yogun bakimdaydi sonra bi kac hafta besiginde yatirdim sonra yanima aldim alerjikti cok kusuyodu ve ayri olunca uyanamiyodum. Yanima alinca cok rahat ettim hala yanimda huzurlu uyuyorum seve seve uyuyorum gece uyanip yine seviyorum sabah ilk oglum uyaniyo uyaninca beni seviyo cok memnunum ben acikcasi. Esim cok horluyodu ben alisik degilim oyle uyuyamiyodum onu da diger odaya aldim o rahat gece uyanmiyo ben rahatim oglum memnun. Keske hep benle yatmak istese ama istemicek buyuyunce 😀
Cihan Cinarrr ben doğum yaptım hiç bir bilgim yoktu hemşire ilk geceyi kucağımda uyuttu ki sana bağlansın diye bende hep onunla uyudum kötü yanı ağır bir şekilde uykuya dalıp bebeğinin üstüne yatabilirsin yada farketmez onu itebilirsin güzel yanı kusarsa hemen koşuyorsun yada meme diye ağladığında hemen alıyorsun ben 13 aylıkken beşiğine koydum çünkü bir süre sonra hareketleniyorlar ve kendisini bi sapa bi sola atıyordu gece hiç uyumadım çok dalmışım tak diye yataktan düştü şimdi beşiğine alıştırmaya çalışıyorum 15 aylık olduk hala benle yatmak istiyor 😔
Prensesannesi53 Cinarrr ilk 3 ay beşiğinde uyudu sonra 7 aydır benimle çünkü kokusuyla uyumak istiyorum sonucları kabulum🥰
Minnos_31 Aklinizda bulunsun reflu yatagi kucuk oldugu donem cok kullanisli biz o zamanlar yatagi ortamiza koyar oyle uyurduk bebek yukswkte kaldigi icin tehlikelide olmuyordu tavsiye ederim
41hamile Bn hro oğlumla uyudum 10 aylık olduk smdi anne diyip saçimi çeker yada burnumu sıkıp uyandırıo günaydın oğlum diyorum gülüyor ömre bedel kocayı unuttum 😁