Kızlar 2.5 aylık bir kızım var. 2 aylık kilomuz düşük cıktı sadece 600 gram almış. Doktor sağıp ver sütünü falan dedi. Ama ben bi haftadır mahvoldum. Göğsümde süt var ağzıyla cekiyo ve bırakıyo sütlerin damladigini görüyorum bu ara meme reddi yapiyo gece sorun yok gündüz resmen zorla emziriyorum bi saat ağzını açsın diye bekliyorum. Sagdigim sütleri biberonla bile takviye yapamadım ne meme istiyor ne de biberon. Ayrıca emerken de gündüzleri ağlayarak emiyo kaldırdığımda omzuma aldığımda hep 3 4 kere geyiriyo, ustune bide geyirirken kusuyo, sütüm çok gaz yapiyo galiba ve çocuğum bi türlü rahat rahat ememiyo. Ayrıca gazlı şeyler de tüketmiyorum dikkat ediyorum. Ben nasil kilo aldırıcam bu çocuğa. Mama karşıtı değilim ama hem sütüm var sağıyorum bide sagdigim sütü veremiyorum ki mamayı nasıl vericem 😞😞 lütfen fikri olan yardım etsin artık iyice üzülüyorum stres oluyorum 😞😞