Kizlar 5 aylik bebegim var geceleri bana zorlugu olmadi hic hem mama yiyor hem emiyor mesela dun 1 de yatti 7 bucuk gibi ben emdirdim uyanmadi sonra yatrdim 10 bucuk oldu yne endirdim altini actim uyandi cok uzun sure uyamasi normalmi sanki bu ara zayifladi gibi dis de cikarcak galiba eli agzinda surekli jel kullaniyiyorum rahtaliyor biraz sizce gece uykusunda mama vermelimiyim yoksa uyanmasinimi beklemeliyim