Badeee Bence sıfırını alın ömürlük bir korse ben m bedenını yenı aldım iyiki almışım.parasını hakedıyor. ikinci el korsede bence uygunsuz olur.
ygmr Badeee nersen aldiniz yamune korse instgram hesabi o mu m beden kac cm bele acaba cok soru sordum ama😂
Derinkoo Badeee giyerken nası giyiyorsun yaa bana bugün iki kişi yardım etti ama evde biri yokken nasıl giycem
Ekinci Acayip etkisi oluyor ya 1 ay taktım kaslarım sıkılaştı hatta baya sıkılaşmiş baş agrısı yaptı bende doktora masaja gititim seyanslara geçti satmayı düşünüyorum
Cutebaby [bilinmeyen] ben owlı Doğum sonrası korse taktım çok memnun kaldım öneriririm https://www.bebekform.com/urun/68-LT110_Owli-Dogum-Sonrasi-inceltici-Korse-Ten.html. Satmak aklımda ama kararsızım ikinci çocuk olursa diye beklemedeyim ana gerçekten çok memnun kaldım ben
Badeee ferahdiba askılı kesınlıkle askılı alın sizde kıloya gore değil bel cevresıne gore alınıyor benımkı doğumdan 1ay sonra 80di
Badeee [bilinmeyen] etkısını gosterdi yeterınce .gerisi için kılo vermek gerekıyor zaten oyuzden bırde sıkıyor baya tabi
ferahdiba Badeee askılıda rahat hareket edebiliyor musunuz eğilp halkarjen zorlandık diyen var da doğuma az ksldo ona göre alayım inşa