İyi geceler güzel anneler ya benim adetim bu ay geckti 1 hafta kadar her zaman tam gününde olmam zaten bazen erken bazen geç yine öyle oldu ama ramazan girdi gireli kabızlık yaşıyorum kayısı ceviz falan yedim yok dün duphalac içtim oda fayda etmedi hergün regl ağrısı yaşıyorum ama olmadım kabızlık etkiliyor olabilirmi yarın test almayı düşünüyor korunuyoruz ama yine de psikolojik olarak çok etkilendim hergün yolunu gözlüyorum hem tuvalet hem regl bekunis diye bı hap var arkadaş verdi ama hamile falan olurumda dedim yutmadim