Betulayse eğer iyi bir doktora giderseniz bu işlemin aslında ne kadar basit olduğunu görürsünüz, ilki 12. İkincisi 20. Haftada yapıldı ikiside 1 dk bile sürmedi eskiden evet kayıplara sebep olabiliyormuş ultrasondan önce ama şimdi doktorlar ultrasonla görüp bebeği kenara iterek incecik bir iğneyle bu işlemi yapıyolar. Sıfır acı. Eğer aklınızda soru işareti varsa yaptırın ama ben ne olursa olsun doğurucam diyebilirseniz hiç girmeyin bebeğinizi sağlık be sevgiyle büyütmeye bakın bir de kalınlık gittikçe artıyormu düşüyormu bu da önemli bir ölçüt. Sizi yönlendirmek istemem ben çok evhamlı herşeyi kontrol etme güdüsünde biri olduğum için zamanında herşeyi yaptırdım fakat evladımı kucağıma aldığım anda herşey gereksizmiş ne olursa doğururdum bilseydim demiştim şuan 2. Hamileliğim olsa bu tecrübeyle 20. Hafta detaylı ultrason dışında hiç birşeye girmez harika bi hamilelik yaşar bebeğimi kucağıma alırım.