CanselCoban canım merhaba ,
benimde ilk aylar öyleydi sütüm hep azdı , bebeğim doymazdı , ağlardı hep , doktorum mama takviye etmeniz lazım dedi , mamaya başlamıştık , benden geldiği kadar süt , ardından mama verdim , karnı doyduktan sonra 2,3 saat emmezdi bende o sırada bol bol su içerdim , stres hiç yapmadım şimdi 4 aylığız çok şükür o kadar çok sütüm geliyor ki , pes etme bulgur pilavı , soğan , rezene çay çok içtim bende acayip süt yapıyor ve tabi ki en önemlisi stres ,sütüm yok diye aklına getirme ve çok su iç 💐