Y_anne doktorum 6 ay kullan ki sütün kaliteli olsun dedi. Gerçekten decavit ve gyno ferro sanol kullanmaya devam ettim. Ki hamileyken reflü yüzünden kullanamamıştım. Kan değerim 12 den 13 e yükselmiş. Diğer değerlerim de çok iyiymiş geçen tahlil verdim. Kullanın derim. Hem süt kalitesi için hem kendiniz için.