Merhaba arkadaşlar. Benim 14 aylık bir kızım var. Doğduğu ilk günden beri uyutmakta çok zorlandım. Çaresiz ya memede ya kucakta uyuttum. Belki baştan alıştırmamam gerekliydi bilemiyorum ama biraz acemilik biraz o günün şartlarıyla yaptım. Fakat 14 aylık olmasına rağmen hala kucakta uyuyor. Ayakta sallama, kendi kendine yatağında bırakma, uyku arkadaşı bir oyuncak vs gibi bir sürü yol denedim. Ancak nafile. İlle de kucak. İşin kötü tarafı 3 fıtığım var. Kızım 12 kilo ve bir süre sonra taşıyamıyorum. Bana Bi yol göstereniniz olur mu 🙏