Beş buçuk aylık olduk günlük yogurt ve muz yedirmeye başladım bunu neden söylüyorum bazı annelerin yorumunda ek gıdaya başladığımızdan beri gece açlıktan uyanmıyo yorumuna denk geldim gerçekten sizde farkettiniz mi öyle mi yoksa bebekten bebege degişen durumlardan mı 🤔
İkincisi oglum gece 3 yada 4 saatte acıkarak uyanan bi bebekti fakat son bi aydır o ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum fakat gece konuşmaya çalışıyo uykusu açılıyor acaba o uyanmadan mı emzirmeliyim??
Üçüncü sorum da şu eger bebegim uyanmadı diyelim uyandırmadan da emzirmeye devam mı etmeliyim dün ikinci defa kaldırdığımda emmek istemedi biraz ugraştım oda uyandı mahvoldum yani o acıkmadıysa ve uyuyorsa gece beslemeyen beş aylık anneler var mı yoksa çok mu erken üstüne düşmeli miyim hiç bi bilgim yok bu konuda ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷♂️
Dördüncü ve en önemli diyelim ki bebegimiz uykudan uyanmadı gögsüm süt doldu ne yapmalıyım sagma makinam yok illa sagılmalı mı o süt devamı gelmesi için sagmazsam nolur zamanla tabiki? 🤔
Beşincisi de şu gece beslenmesi kesilen bebeklerde anne sütü azalır mı üretim den yana ??
Lütfen tecrübe ve bilgilerinize ihtiyacım var 🙄 🙆