kerem_imm benim oğluma da eeg ve MR çekildi ama bizim MR beyinden, iki gün arka arkaya oldu çekimler, meyveli yoğurt veya meyve suyu getirin dediler götürdük içine kilosuna göre ilaç koydular uykusuz gittik tabii çok uykusu vardı kapının önünde emzirdim uyudu o şekilde eeg çekildi MR da uyandı gürültülü olduğu için tekrar gün verdiler gece hiç uyutma dediler ama virüs çıkınca gidemedik tabii. Biz de devlet hastanesinde çektirdik İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma hastanesi. Uyanırken sıkıntı yaşamadık uyanmadan göndermediler zaten, seslendim sakince uyandı etrafına bakınmaya başladı hiç ağlamadı o gün biraz sersem gibiydi ertesi gün geçti bişeyi kalmadı