Rzlgln Kagan123 Yalnış bilgi vermek istemiyorum fakat benim testim de böyleydi ikinci çizgi bulanık gibi pozitif çıktı yani hamileymişim kan tahlilinde de gebelik test çubuğu bulanık çıkınca tahlil yaptırmıştım .
Rzlgln Kagan123 5.haftalık hamileydim daha kese oluşmuştu yani sakın umut vermek istemem sizinki de öyle olabilir
Rzlgln Mehmet-22_efe çok bulanık benimki de öyleydi hamileliğin çok başı olduğu için muhtemelen ben 5. Haftalıktım kese vardı sadece