aselnur34 istanbul kadıköyde nassa diye bir kliniğe yaptırdım hastaneye bağlı değil ama pek çok hastane personelinin güvenerek gittiği bir yer olduğu için güvenerek gittim, 4 sene önce başladım, o vakit üniversiteydim yaklaşık 1.5-2 sene gittim. Bitene kadar düzenli olarak gidebiliyorsun, eğer düzensiz gidersen 8.randevuda bitiriyorlar, öyle bir müşteri ilişkileri var, ben bütün vücuduma gittim bikini bölgesi de dahil, 2200 verdim o vakit şimdi biraz daha artmış olabilir ama neticede bitene kadar gidebiliyorsunuz, o yüzden iyi bence. Kesinlikle tavsiye ederim