15 gunluguz. Geçen hafta tahlil yapıldı sonuçlar aldgmda doktor yokdu. Bzde bi tanidikla daha sonra gosterttik. Doktor tekrar kontrole gelsin guatr biraz düşük çıkmış demiş. Ne demek bu ilk kez duyuyorum kötü bişey mi sonraki gün gideceğiz ama içime kurt düşdü nedir dye 😔