Kızlar 10 aylık kızım var bu güne kadar hep çorba püre tarzı yemekler verdim ama normal yemek veya meyve vermeye korkuyorum boğazına kaçar diye bi tane dişi var mesela şehriye çorbası pilav tarzı şeyler yiyor eline ekmek pankek bisküvi verincede yiyor ama ben cesaret edip normal yemek veya meyve veremiyorum hep bi blandrdan geçirmek istiyorum daha demin arkadaşımın kızı oda 10 aylık erik yiyordu çok şaşırdım siz nasıl aştınız bu bogazinda kalma korkusunu ne zaman tam olarak normal bi sekilde yemek veya meyve verdiniz bebislerinize