Ben öpmüyorum öpenede ben bile annesi olarak kendimi tutup öpmüyorum sizde öpmiceksiniz diyorum artık. Sesim çıkmadığı için günlerce hastanede yattık bu sebebten mikrop kapmıştı öpülmekten, yanımda kim vardı hiçbiri bir ben bir oğlum ve sadece kısıtlı bir zaman dilimiyle ziyarete alınabilen babası sabahlara kadar hastahane koridorlarında bebek arabasıyla sürerek durdurdum bebeğimi kaç kere damar yolunu çekiştirip fırlattı attı niye dili yok konuşamıyordu derdini anlatamıyordu beni öpemesinler diyemiyordu haftalarca ateşlerde yandı o kadar şeyi yaşarken onu yapanlar rahat yataklarında mışıl mışıl uyuyordu bunları düşünerek söyleyin işte illa yaşamak gerekmiyor annesisiniz dili olun bebeğinizin siz üzüleceğinize benim gibi başkaları üzülsün 😔