Rzlgln Evliliği kurtuluş olarak görmedim hiç. Ben de okul okuyorken sözlendim, babam çok kırıldı son yılımı bitirmeme müsade etmedi. Yarım kaldı öyle halâ bekliyor 4. Sınıf:)) Eşimin her zaman desteğini sırtımda bir el olarak hissettim. Bir kızım var, 50 yaşına da gelsen o diplomanı alacaksın merak etme diyor da nasip kısmet.
Ama tekrar belirtmekte fayda var
-EVLİLİK KURTULUŞ DEĞİLDİR!-
Aşk/sevgi yoksa ölüm gibi birşey olur toprağa girmez ama toprak üstünde de yaşıyor olmazsınız…