Bu zamana kadar hep tulum gibi çıtçıtlı giydiriyordum ama aşırı kalın değil.Bugün baktım boynunda hafif kızarıklık vardı benek benek isilik sanırım yarım kol çıtçıtlı giydirdim bu seferde korkuyorum üşütür diye odanın ısısı 28-29 derece normal mi yarım kol giydirebilir miyim ankarada yaşıyorum ve çok sıcak hava