Kızlar merhaba 6.5 aylık bebişim var sık sık Ayak ayak üzerine atıyor neyse görüntülü olarak konuşuyoruz sevdiklerimizle hepsinin dedgü şey aman kızım senin bebiş kardeş istiyor diyor 😱ben de ya daha küçücük ne kardeşi öyle şey mi olur dediysem de bizden söylemesi dikkat et bak cocuk olur diyolar yani korunmamıza rağmen aklıma takılmadı değil saçma biliyorum ama böyle bşeyi İLk defa duydum ve 2.cocuk icin 3 yıl gecsin istiyorum tabi yne de allah bilir 🙏🏻