Kızlar 2.5 aylık bebeğim var son 1 aydır yavaş yavaş ellerimde uyuşukluk oluştu ve artık güç kaybı da başlıyor. Bebeğim kucağı çok seven kucakta gezmek isteyen bi çocuk ağır geliyor sanırım artık.bunu yaşayan var mı baya rahatsız olmaya başladım çünkü