Kızlar bebegıme ilk saglık ocagının verdiği Devit3 kullanım 2 gün mahvetti bebegimi coledan d3 aldım o da sürekli sancı yaptı hemen degıstırdım ocean aldm ama bebegıme onu kullandığımda sancıdan kıvrım kıvrım oluyor saatlerce aglıyor asırı gaz cıkarıyor bunu farkettm 1hafadır kullanmıyorum iyi gidiyordu bugun kullandım yıne felaket huysuz muhtemelen karnı agrıyor ben napcm ne kullancm doktorada gıdemyrm bu arada 5.5 aylık oglum