Arkadaslar 4 ay 3 günlük olduk 1 aydan fzla meme reddi yasadım uyku problemi bi tık düzelse de cok iyi diyememm yüne de cok skur bu atak dönemi bitmek üzrer 1 hafta felan kaldı meme reddi azaldı cok skur bazen kendi istegiyle emiyor artık bundan snr aatak varmı ya yeni atlattık 5. Ayın içinde atak felan varmı bari 1 ay rahat edeyim meme reddi cok körüymüş varsa ne gibi skntılar oldu?