Marjinal_Anne2 Merhabalar vitamin kullanan anneler var mı acaba emziren , önerebileceigni , ya da kadın Doğum doktorumun mu yazması gerekiyor ,,
Aybarsmom Marjinal_Anne2 bende daha bugün aldım sağlık ocağındaki ebem önerdi hem benim direncim icin hemde sütü daha kaliteli yapması içinmiş decavit aldım.Fiyatıda uygun 15,5 ₺ idi.
elifiii Marjinal_Anne2 d vitamini günlük veya ampül ( aylık ), omega 3 , demir, multivitamin ( çinko selenyum calsiyum magnezyum bakır ) günlük c vitamini bunlar kullanılırsa iyi olur. Muktivitamin alacaksanız omega 3 içeren bir vitamin alırsanız bir de d vitamini ihtiyacınızı görür.
Zulemes Marjinal_Anne2 ben b12 vitamini kullanıyorum. Süt yapımına da çok faydası oldu benim. Kadın doğum doktorum kullanırsan iyi gelir demişti.
elifiii Tprk1802 ağız yaraları b12 ve b vitaminleri eksikliğinden genellikle bağışıklığın düştüğü anlarda ortaya çıkıyor.
hifazeynep bana da bitek demir vermisti doktor sanirim vitaminlerim dustu kemiklerim agrimaya basladi doktora da gidemiyoruz :(
Marjinal_Anne2 hifazeynep benim de kemiklerim sızlıyor anway in vitamini önerdiler bir de nutriway bi bakım sizde isterseniz
Pelin87 Marjinal_Anne2 vinalac kullandım ben hem hamileyken hem de doğumdan sonra 4 ay doğum doktorum içmemi söylemişti
Tprk1802 elifiii hımm hamileyken kullanıyordum ama doğumdan sonra bırakmıştım,sanırım tekrar başlamalıyım . Ocean marka vitamin kullandım d,b,k magnezyum.
Nurhanalp Marjinal_Anne2 canım kadın dogumcum bana 40 cıktıktan sonra progna formula mutıvıtamın cerdı ve 6 ay kullanmamı ıstedı oncesınde kan tahlılı yaptırmıstı.