Dorukum Oğlum 5,5 aylık. Henüz kendi başına yani desteksiz oturamıyor. Ek gıdalara başlayacak. Sandalyenin sırt dayama yeri olsa da, oğlum mama sandalyesinde oturabilir mi kararsızım siz ne zaman mama sandalyesine oturtmaya başladınız
nzlkc Dorukum bizde iki gün sonra ek gıdaya başlayacağız. Bebeğim uzun süre oturamıyor. O yüzden yatış özelliği olan mama sandalyelerinden almak istiyorum. İkea tarzı sandalyelerde rahat edemez diye düşünüyorum
nzlkc Dorukum baya bakındım sandalyelere. Bebeğim iri bir bebek. İkeanın biraz dar olduğunu söyleyenler vardı yorumlarda. O yüzden vazgeçmiştim. İnşallah bebeğiniz rahat eder
Durumevaninannesi 5 aylıkken koydum ama arkası yatan mama sandalyesindendi üç kademeli ben iki kademeliye alıyordum yarım yatar pozisyona öyle rahat oluyordu bide benimde destekli oturuyordu.
Semanuryvz Ben de joie kullanıyorum 4.aydan beri biz yemek yerken yanımızda oturuyor çok memnunum tavisye ederim