Deletedmom276 Maviay 38 yaşımdayım hiç duymadım ayrıca yenidoğan bebeğe ek gıda öncesi doktor tavsiye etmedikçe ilaç ve onun dışında hiç bir bişey verilmemesi gerekir. (Anne sütü yokluğunda formül süt içen bebeklere su içirilmesi de tavsiye edilmeli) kaldı ki dereotu ek gıda öncesi verilmez suyu bile olsa ki suyu da midesine oradan bağırsaklarına gidiyor bağırsak florası bozulur.
Prensesannesiii26 Maviay evet canım Ankara’da arkadaşıma da çocuk doktoru uzman bir doktor söylemiş ve hemen hemen her gaz ilacının içerisinde de dereotu yağı var zaten ve doktorlarda artık ilaca yöneltmek yerine kendisini denemeyi tavsiye ediyorlar aynı şekilde çörek otu yağı kimyon gibi gibi birçok şey doktorlar tarafindan öneriliyor gaz ilacindan ziyade ama her doktor bu bilgiyi vermez çok nadirdir bizim doktorumuzda çörek otu yağı tavsiye etmişti ama ben burda yada başka yerde kimseden duymadım mesela bunu yani demem o ki dalında uzman doktorlar genelde tavsiye ediyorlar bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ama ben burda kimseye gaz için bunları tavsiye etmiyorum gaz damlasının içinde var zaten doktoru söylerdi diye
Maviay Kuzuannesi canim bende pek degilim. Arkadasima doktoru tavsiye etmis. Bende daha önce yapan ya da duyan var mı diye sormak istedim..
GUBILIK Busragungor zaten gaz damlaları doktorlar tarafından veriliyor evet ama kullanılmasa tabiki daha iyi diyen çoook doktor var. Bellı seye iyi geliyor ama baska yerlerden etkılıyor. İlaç mantıgı
Maviay Deletedmom276 Arkadasima doktoru tavsiye etmiş. Bende yapan yada duyan var mı diye sormak istedim sadece..
Deletedmom276 Maviay doktor çocuk doktoru mu ve uzman mı yoksa kadın doğum doktoru mu? Ve en önemlisi anne bebek dostu doktor mu….. üzüldüm doktor tavsiyesi olduğuna.
Maviay Deletedmom276 çocuk doktoru uzman diye biliyorum canım. Arkadaşım söyleyince bende şaşırdım ilk defa duydugum icin bu platformda da çoğu şey öğrendiğimiz için burda bi sormak istedim..
MihraKus Ben her sabah yiyorum dereotudur yeşillik dolu bir tabağımda var kaynatmak falan hiç duymadım yani bebeğe su vermiyoruz ki ilk 6 ay dereotu bilemedim ben vermem yani hani gaz damlalarında falan içerisinde karışık oluyor özleri yağları ama direk vermek bana göre değil verilmemelide yani
Maviay MihraKus bende verilmemesi yanindayim zaten ama doktor tavsiyesi oldugu icin merak ettim sormak istedim sadece canim..
Ayseeyk Aktardan kimyon tohumu alıp demleyip kendiniz için bebeğinize de geçer. Biz faydasını görmüştük. Çok şükür gaz sorunumuz çok yoktu fakat dayanamayıp gaz yapacak birşey yediğimde hemen demlerdim
Maviay Ayseeyk kimyon tohumu, rezene, anason hepsini tüketiyorum canim, kolik bir bebeğim var işe yaramadı maalesef.. doktor tavsiyesi oldugu icin sormak istedim..
Maviay Prensesannesiii26 ayni doktor mu acaba? O arkadasimin doktoruda ozel hastanede Ankara’da, Bende şaşırdığım için duyan bilen var mı diye sormak istedim sadece canim.
Prensesannesiii26 Maviay bilemiycem canım evet özel hastanedeydi ama şimdi kendi muayene açmış oraya gidiyorlar