Asellinaa 2 günlük bebeğim var göğüs uçlarım yara oldu emziremiyorum bir türlü , karbonatlı su ile pansuman yaptım ama geçmiyor faydası hiç olmadı 😔 nasıl geçer yardımcı olun lütfen 🙏🏻
Fulyarcak Asellinaa Wewell göğüs ucu kremi kullandım ben civilden almıştım Her emzirmeden sonra sürdüm aksatmadan Bana iyi gelmişti bir deneyin isterseniz küçük boyunu alıp
deletedmom2200 Asellinaa su harici hiçbir şey ile temizleme göğsünü. Lansinoh krem önerebilirim ayrıca göğüs pedi kullan 1 hafta 10 güne kadar toparlar inşallah 🤙
denizyildizi Asellinaa aynı sorunu bende yaşadım göğüs uçlarının yarısı yok gibiydi ayva çekirdeklerini cezvede su ile jel haline gelene kadar kaynatıp soğuduktan sonra her emzirme sonrası sürdüm iyi geldi
tdeniz Asellinaa hic dusunmeden silverette gumus gogus kapaklarini almani tavsiye ederim. Biraz pahali bir urun ama her kurusuna kadar helal olsun dedim. Hamileligim sirasinda adini duymustum dogum sonrasi goguslerim tam yara olacakken aldim kizim 2 aylik hala kullaniyorum, goguslerim hic yara olmadi. Krem olarak da lansinoha kiyasla garmastan pomad daha etkili. Ama emzirme oncesi temizlemen gerekiyor. Iyisi mi temizleme derdi ustune bulasma derdi vs ugrasma gumus gogus kapaklarini kullan derim.
Ayazinannesi Bende senin gibiydim emziryodum ama canim yana yana memeyi cikarmaya calisyorm agzindan dha cok aciyo cikarmasam parcalaniyo sanki eczaneden lanolin gogus ucu kremi aldim allaha sukur iyi geldi 😯sanada tavsiye ederim canm
Aysana Kesinlikle ama kesinlikle GÜMÜŞ KAPAKLAR. ilk hafta kanlar akıyordu meme uçlarımdan ve hiçbirşeyin geçiremediğini bir iki gün içinde kapaklar onardı. Verilen parayı her kuruşuna kadar hakediyor keisnlikle alın derim
Kuzumveben Asellinaa memelyn bariyer wax kapak seklinde balmumu ve aleovera iceriyor her emzirme sonrasi gogusune koyuyorsun benimde hastaneden cikinca yara olmustu goguslerim eve geldim 3 gunde gecirdi doktorum tavsiye etmisti hastaneden cikmadan buyuk eczanelerde satiliyir fiyati gayet makuk 25 tl aklinda olsun
Papatya53 Asellinaa ben o dönemler aventin göğüs ucu kremini kullanmıştım ama hiö faydasını görmedim benimde çok kötü yara olmuştu kan toplamıştı süt sürmüştüm bide ağlıya ağlıya emsin diye verdim emdikçe geçmişti benimki
Saniye Asellinaa canım benimde öyleydi öncelikle lansinoh diye krem var onu sür ve sık sık emzir emzirdikçe geçiyor çok acıyor evt ama sık dişini emzirdikçe geçiyor
Mustafakemal Asellinaa Emzirmenin ilk dönemlerinde oluyor ne yazık ki sütünü sürebilirsin bi de kremler var oldukça etkili bebiş memenin ucunu değil diğer kısmıda ağzına almalı yanlış emiyorsa serçe papmağınla ağzına dokunup incitmeden bırakmasını sağla tekrar ver doğru emmesini sağlamalısın. Çok yara emziremiyorsan memeye benzer özellikte biberonlar var ben Avent marka almıştım sağma makinesiyle sağıp verebilirsin.
Aslihannazli Benimde aynısı olmuştu lansinoh ve lanilon krem kullandım ama fayda etmedi sürece bırakın sütünüz ile temizleyin evet çok acılı biliyorum benim kanıyordu uçları 1 hafta 10 güne geçiyor allahın izni ile az sabır taze anne 🙏😥
Edalya Asellinaa lansinoh krem deneyin sürdükten sonra gögüs pedi ile koruyun düzenli kullanımda geçer umarım
BhrAselFhr Asellinaa lansınoh krem kullandım bikaç gün ama sürekli temizlemeye ugrasıp çocuğa vermek içşme sinmedi emilebilir güya ama krem sonuçta zeytinyağı sürmüştüm bende bikaç kere ama sonra geçti zaten. Birde ilk günden beri göğüs pedi kullanıyorum tahrişi önlüyor bence tavsiye edebileceklerim bunlar ☺️
busraerdi Asellinaa canım ilk zamanlar evet öyle ama sonra zamanla düzeliyor dayanman lazım . insallah en kısa sürede gecer
Gzmdg Asellinaa biraz sıkacaksın dişini canım alışıyor zamanla göğüs ilk günler ağlıyordum emzirirken geçiyor çabuk en iyisi kendi sütünle yumuşatmak ama 👍