minicik bünyeye uyku ilacı olur mu hiç? sabredin zor ama geçicektir elbet. 9 aydır ne gündüz ne gece uykumuz var bazen uykusuzluktan kafayı yicek gibi oluyorum ama geçicek bunlar. diş dönemi olabilir inanın onlar bu dönemi çok zor geçiriyor huysuz keyifsiz uykusuz olmaları çok normal. o ne zaman uyuduysa sizde yanına yatıp uyuyun bu dönemde en iyi gelen şeylerden biri bu.