Nenvarkuzum Bebeklerinizin yüzü için hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz benim bebeğimin yüzü çok kuruyor ne kullanabilirim yardımcı olurmusunuz ? ☺️
Songulnisa Bepanten kullanıyorum ben başka bi şey önermiyorlar zaten bide Arko almış eşim onu önermiş eczacı abla ama denemedim pişikte işe yaradı ama
Dragonannesi Linola face kesinlikle çok güzel dr um önermişti sürekli kullanıyorum isilik vs eser kalmıyor
Nenvarkuzum Merve onuda denicem teşekkür ederim umarım iyi gelir yüzünde yaralar vardı geçti şimdide çok kurumaya başladı