Selaaaam kızlar, bugün itibariyle 24 günlüğüz 17 gün küvezde kaldık. Şuan iyiyiz elhamdulillah. Sorum şu ki bebeğim meme de çok kalıyor. Meme emmeden uyumuyor. Emzik vermeyi düşünüyorum ama meme reddi yaşamaktan çok korkuyorum. Siz neler düşünüyorsunuz neler yaptınız?