Manolya35 Kızlar 1 haftalık bebeğimin göbek kordonu henüz düşmedi biraz şişti bugün doktoru iltihaplandiginı söyledi krem verdi ( dextrocin ) ama ben arada kaldım batikon mu yoksa krem mi siz neler kullandınız başına böyle bir şey gelen var mı
idil1990 Manolya35 batticon iyi gelicek olsaydi onuda sur derdi. Krem antibiyotiklidir ihmal etme derim gobek bagi cok onemli gecmis olsun
Okurtperestanne Manolya35 aynı derdi ben de yaşadım oğlumda. Bana doktorum babusol verdi sprey günde 3 kez kullanıyordum ve çok faydasını gördüm ama yine de siz doktorunuza danışın derim
Manolya35 idil1990 Teşekkür ederim anneler müdahale ediyor batikon iyi gelecekti diye keremi kullandım biraz daha şişmiş bu sefer de keşke sürmeseydin diyorlar