Bizimde böyleydi 3.gun kontrolde sarılık riski var bol bol emzir dedi doktor ama sizinde dediğiniz gibi emmiyordu çok. Memede uyuyordu , ağzını açmıyordu. Biz neler yaptık 2 saattsn fazla uyutmadik alarmlar kurduk, uyanmayinca kıyafetlerini çıkardık burnunu cimdikledik bı şekilde uyandirdik emzirdik. Ama mememi çok emmiyordu sütümde çoktu, eşimle sagdik meme emdikten sonra sagdigumuz sütü de icirdik kaşıkla. Emzirmek dışında birde güneş ışığından fayda gördük hergun akşam güneşinde uyutmaya çalıştık . Sonuç olarak 12 günlükken atlattık, değerlerimiz düşmeye başladı. Darısı başınıza inşallah.