Bebeğin kafası büyük kilosu 3.750 ,normal olmaz sezeryan dediler.40+4 de hastaneye gittik,suyum da boldu ama hiç bir belirti yoktu
Beklemeyelim normal doğumu,sezeryana kafa büyük dediler,direndim,1 gece acilma olsn diye ilac verdiler
Yan odalarda çatır çatır normal doguranlari dinledim😅
Sonra sabah 7 de suni sancı verdiler,gidip gelip çatı muayenesi yapa yapa 3 cm,5 cm en son saat 11 de 7 cm.di,suyumu patlattılar sancılar iyice yukseldi tabi benim afacan içerde çıldırıyor
O sancı araliklarinda comelir pozisyona aldılar açılma artsın diye yataktan fln kaldırdılar dedim yapamicam böyle yatirin beni😅
Snr sole ikin böle ikin derken doktorum 3 ikinman kaldı hadi bebegin kafası göründü,şimdi kuvvetli ikin dedi,o ikinmada geldi yawrum💙👶 su gibi kaydı içimde, saat 12 ydi kucağıma verdiklerinde
O kucağımdayken de yaptılar ağrı kesici, diktiler bir güzel sadece epizyomi yaptıkları yerin dikişi beni çok rahatsız etti iyilesirken de
İlk 1 hafta elimi sürmedim oraya desem yeridir 😂
İşte böyle,iyi ki inat etmişim normal olsun diye
Doktorum da çok şaşırdı,normale dayanmani beklemiyordum diye
Herşey bir yana beni en çok rahatsız eden doğuma kadar sürekli elle yaptıkları çatı muayenesi ve epizyomi dikisinin oturup kalkarken canımı fazlasiyla yakmasiydi😁