Merveeeeee61 Sizinde böyle bir sorununuz oldu mu ?.. Neden bebeğim misafir gelince çok huzursuz olup ağlıyor çok üzülüyorum öyle olunca durmaksızın ağlıyor hatta emmek bile istemiyor 🙄 yardımcı olabilir misiniz ??
iremceren Merveeeeee61 şu anlık misafir deneyimimiz olmadı ama sakinliğe alışkınsa o yüzden olabilir. Annem hep der ben küçükken öyleymişim, sakinliği ve düzeni severmişim
poyrazkayra Merveeeeee61 kaç aylık bebeğiniz? Tanıdığı yüzlerin dışında yabancı gördüklerinde ağlar bebekler. Biz 5.5 aylığız yabancılar kucağına aldığında ağlıyor
dbm Merveeeeee61 şu anda bebeklerimiz bizlerden başka kimseyi göremediği için sanırım bunun olması normal. Eminim ki benim kızımda birisini görse aynısını yapacaktır. Ama zamanla aşılacak bir durum. Korona belasından kurtulduktan sonra yavaş yavaş topluma girdikçe dünyada anne ve babasından başka birilerininde olduğunu anlayacaktır. Geçici bir süreçtir canınızı sıkmayın 🤗
Deletedmom318 Merveeeeee61 Sosyal mesafe kuralına uyuyordur annesi 🤭😅 endişe etmeyin şuan sadece bizleri gördüğü için korkup ağlaması normal
Defneligunlerrr Merveeeeee61 canım misafir falan kabul etme bence bebeğin daha çok küçükmüş 😊 kim olursa olsun nazikçe geri çevir. Valla eşime geçen gün dayısı size geleceğiz demiş eşim de bana dedi. Kan beynime sıçradı 😂 eşimde artık korona dan sonra görüşelim gelmeseniz olur mu dedi. Benim minicik bebeğim var kimse kusura bakmasın 😊
Merveeeeee61 Defneligunlerrr haklısın amaç kalp kırmamak ama çocuğumdan daha önemli değil tabiki. Teşekkür ediyorum 🥰🙏
Gulmrt Merveeeeee61 bilinçli bebiş demek ki misafir gelmesin diye yapıyor olabilir bu dönemde 😃 valla kızım 3,5 aylık sadece babasıyla beni bir de aşıdan aşıya ebeyi görüyor başka insan göremedi yavrum henüz