Merhaba kızlar. 23 günlük anneyim. 10 gündür kaloriferler yanmıyo evimizde. Merkezi sistem oldduğundan kömür alınmadı bir daha. Bizde oturma odasında ve yatak odasında sürekli elektrikli yakıyoruz malum bebek olduğundan. Tabi diğer taraflar buz gibi. Bikaç gündür üşüyodum bende. Dün gece aniden içim titremeye üşümeye başladım zangır zangır titredim. Mastit değildim. hemen acile gittik. Serum verildi kanda bişey çıkmadı. Normal doğum yaptım dikişler enfeksiyon mu kaptı ondanmı böyle oldu diye şüphelendim. Üşütmüş olabilceğimide düşünüyorum. Varmı benim gibi lohusayken üşüyüp titreyen. Normal bişeymi. Hala daha ara ara içim titriyo