Arkadaşlar 19 aylığa yakın oğlum sallamadan asla uyumuyor. Acaba ne kadar sürer böyle etrafınızdan bildiğiniz var mı yoksa benim mi bıraktırmam gerekiyor? Bi yazı okudum bebekleri beşiğe koyuyorlar bebek ağlaya ağlaya sonunda uyuya kalıyormuş zamanla alışıyormuş bu doğru bi yol mu acaba. Üstelik benim oğlum fena ağlıyo bırakırsam acaba ağlatarak alıştırabilir miyim kaç saat ağlar bilmiyorm tabi. Yoksa zamanla kendi bırakır mı yoruldum artık. Hamileyim doğana kadar kendi kendine uyumaya alışsın diyorm. Sizin fikirleriniz nedir bu konuda