Kermagah canım benim oğlum da tam 6,5 aylıkken birden sütüm gitti 1 hafta normalde çok iyi gelirdi bende senin gibi lactamil aldım hemen içtim felan uyudum bol bol ama hiç fayda etmedi 1 hafta sonra kendiliğinden geldi lactamil normal zamanda çok fayda ediyor ama ozamanda etmedi