Benim kızımın 9 ay tahlilinde demiri hafif düşüj çıkmıştı. Bardaklara hevesli olmasını niyeyse çay istiyor diye anlamlandıran aile büyüklerimize rağmen vermiyorum. Hepsini de kansızlığı var vermeyin diye uyarıyorum. Şu an 19.5 aylık. Hala içirmiyorum. Su-süt harici bir şey içemiyor. Lohusalıktan sonra çaya alışan biri olarak erken yaşta içip de anemilerle uğraşmasını istemem, benim bütün çocukluğum çay içmediğim halde ağır anemi vakalarıyla geçti. Genetik yatkınlığı olması ihtimalinden sebep kendim baktığım sürece vermeyeceğim.