Bende faydasını görmedim aksine kusturdu midesini bulandırdı sanırım relaktaz kullnıyorum şimdi o birqz daha iyi gibi araştırabilirsiniz bitkisel bi damla kaka yaparken çok ıkınıp ağlıyo kabız değil ama bağırsaklarfan solayı işte biraz olsun rahatlattı daha yeni başladık kullanmaya