Ben hem özel doktoruma hemde ebemize sordum çünkü bu zamana kadar yapıldığı aşılarda huzursuzluk dahi olmadı kızımda ama burda bi kaç postta ateş vs şeyler oldu diye yazılar okuyup endişeye düştüm aşılar bebeklerde ateşten çok kas ağrısı baş ağrısı yaparmış bunuda bize huzursuzluk yaparak anlatabilirlermiş ki kolay kolay ağlamayan kızım menenjit gibi bi ağır bi aşı da bile ağladı bugun ilk kez bebeğinizin ateşini takip edin siz yoksa ağrı kesici vermenizi tavsiye etmem çabucak kendine gelir inşallah bebiş 😊