Aybarslahayat bütün besleme yöntemlerini denedim hepsi de bir yerde meme reddi yaptı şuan lansinoh kullanıyoruz anne sütü biberonu olarak geçiyor zaten yavaş akış sadece onda rahat ettim hatta bebeğim memeyi daha iyi kavramaya başladı alırken dikkat et 240 ml olan orta akış 160 ml olan yavaş akış ama şunu da unutma şuan yediklerine dikkat ederek sütünü arttırabilirsin zaten 5 aydan sonra yavaş yavaş tadımlara başlanıyor sık emzirmek ve bol su tüketmek mamaya bir kere başladın mı günde 1 kereden başlanıyor 4 5 6 ne kadar olursa devam ediyor ben en en başından hata yaptım çevre baskısından dolayı başladım çok iyi düşün öyle başla bence