Merhaba güzel anneler oğlum doğduğundan beri mama yiyor sütüm 30 gün geldi sonra kesildim. Doktorumuz ek gıdaya baslamamizi söyledi 5 aylık olduk. Yoğurt verdim 3 gün kuralı ile alerji olamdi yiyor severek muzda verdim ince bir dilim elma da hepsi maşallah iyi. Sebzelere geçmek istiyorum önümüzdeki ay nasıl yol ilerlemeliyim ne yapmalıyım şimdi formül mama yediği için kahvaltı ile mi başlayayım 6 aylık olacak Haziran’da. Bilgi verirseniz çok mutlu olurum