Merhaba anneler;
Kızım 4 ay 10 günlük. Önceden küvetinde kolumun üzerine yatırarak yıkıyordum. Ancak yaklaşık 1 ay kadar önce artık bunda çok zorlanmaya başladım çünkü kızım inanılmaz hareket ediyor. Kucağımda dönmeye çalışıyor. Kolum uyuşuyordu o şekilde. Baktım olmuyor küveti kaldırdım duşakabinde tabureye oturuyorum kucağıma havlu serip öyle yıkıyorum. Her akşam duş aldırıyorum sabunlamadan. Uyku rutini oluşturmaya çalışıyorum. Ancak bu kucakta yıkandığı zaman suyla oynayamıyor öyle su üzerinden akıp gidiyor sanki böyle bir rahatlatma olmuyor gibi geliyor. Bu arada fileyle denedim bir çok kere. Ürküyor, filenin üzerinde yatınca mızmızlanıyor. Normalde suyu seviyor ağlamıyor hiç ama filede baya ağladı her seferinde.
Sizin bildiğiniz başka bir alternatif var mı acaba?