Evlatkokusu234 İnternet alısverısıne kapıldım gottım 30 tısort 9 tane sort koymusum bebegım 15 aylık kactane kısakol kactane sort almalıyım kafam allak bullak oldu esorfmanda alcam o kactane olsun sızın kactane var yetermı sıkıldım artık karar veremıyırum
Esmataha Evlatkokusu234 30 tshrt fazla canım 5 er tane alsan yeter zaten çok çabuk büyüyorlar hemen küçülüyor kıyafetler
Agg0207 Evlatkokusu234 herkes fazla demis ama bnce normal 30 taneyle rahat rahat tum yazi gecirir cunku cocuklar kirletiyor bazen leke cikmiyor herzaman alirveris yapmaktansa bnde sinin gibi bir kerede cok aliyorum 5-6 ay hicbirsey almiyorum
Defneligunlerrr Evlatkokusu234 çok fazla değil mi 30 tshirt. Bende İnternet alışverişinde kaptırıyorum bazen sepete Bi bakıyorum almış başını gitmiş. En iyisi dedim internetten alışveriş yapmayayım. O kadar alıcam bide olmayacak geri değişim falan vazgeçtim. Eşim haftaya komple eksiğini gidip mağazadan alacak. En azından görerek alır
Merve201119 Evlatkokusu234 canim benim oglumda 15 aylik ben iki tane sortlu salopet aldım alti sort 7 8 tsne tisort birde lc waikikide ikili tulumlar satılıyor kolsuz onlardan aldım iki gömlek bes alti tane çıtçıtlı badi iki ince mevsimlik esortman gerekirse alirim yine diye düşünüyorum cok cabuk buyuyorlar gerçekten birde yazin giydigini kısın giymicek
NurDemir Canım 5 tane falan şort kısa kollu takım yeterli bence.birkaç tane de ince uzun kollu takım alabilirsin,akşamları giydirmeye.30 baya fazla
Sariiannee Evlatkokusu234 30 tişört fazla bence canım zaten hepsi bana göre çok pahalı,ben geçen ay oğluma 10 tişört 3 takım 3 koşa kollu zıbın 3-4 eşofman altı aldım o bile çok tuttu🤑🤑