balkizimveben
Bi de kızımla 13 günlüğüz. Ben şöyle yapıyorum; Mama tü-kaka değil, öncelikle herkese kulaklarımı tıkadım. Meme başına en az 20şer dk, iki meme emziriyorum. İki meme arası Sarılıp, hafif pışpışlayıp gazı varsa çıkmasını bekliyorum. Sonra hop diğer meme. Emzirme süresince kızımla konuşup şarkı söylüyorum. Orda da emdikten sonra zaten bir uyuklama moduna giriyor. Sonra göğsüme alıp hem pışpışlıyorum, gazı da varsa çıksın diye… Konuşmamı yavaş yavaş kesiyorum, pışpışı da öyle… 5-6 dk ya derin uykuya geçmiş oluyor, yatağına yatırınca gülümsüyor ve uykuya geçiyor. Bazı zamanlar kesinlikle uyumuyor, o zaman ya emzik ya da mama veriyorum biraz. Hem uzunca uyusun, hem de karnı tam doysun diye… uyanınca da beş altı dk göğsümde tutup uyanmasını bekliyorum, sonra alt değiştirme. Hepsi max 1 saat 15 dk sürüyor, mama verdiysek. Yoksa 1 saate sığıyor. Biraz yorucu oluyor anca son iki gündür bu rutinle bebişimiz de keyiflendi. İnşallah sizin de işinize yarar🙏🍀