Belisss pişik kremi ne kullanıyorsun ? Oğlum 3 aylık doğduğundan beri prima ( ilk 2 ay beyaz, 3. Aydan itibaren yeşil paket) kullanıyorum, uni baby yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum en ufak bi kızarıklık olmadı 🧐 ama ben doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum pişik olmasın diye baya işe yarıyor