araskuzumm0918 Kızlar oğlum 19aylık spor ayakkabı almak istiyorum netten,kullanıp memnun kaldıgınız marka model var mı?ayakları tombiş o yüzden ne alacagım konusunda kararsızım
Deletedmom318 araskuzumm0918 Nike revulation 4 bizim modelimiz adidasta altarun modeldi. İkiside ayağına oldu. Nike ı deneyerek mağazadan almıştım altarunu internetten
araskuzumm0918 Elifbck evet haklısıınız bizimki tombiş üstleri hep sıkıyor internetten alacağım içinde arada kalmıştım
Sibellaa araskuzumm0918 boyner i takip ederseni güzel indirimler oluyor. Piyasada 170 tl olan ayakkabıyı 110 tl ye almıştım hem de orijinal olduğundan şüphem yok. Nike ın kalıbı dar adidas ın geniş benim oğlum 18 aylık 23 aldım nike marka
Elmasdurkaya araskuzumm0918 ilk yurumeye basladiginda nike hafif tabanli bisey almistim sonra adidas superstar almistim ilk zamanlar icin hafif tabanli tercih edin